sobota, 16 marca 2013

A true love story never ends& Love is enough


Witam Was ponownie ;)

  Dziś mam dla was ,moim zdaniem niezwykle dziewczęcy zestaw, który kojarzy mi się z piosenką Taylor Swift- Love Story. W moim ,,projekcie'' są 3 sukienki, ale myślę, że dodatki pasują do wszystkich z nich. Mi osobiście najbardziej podoba się sukienka z kołnierzykiem, a Wam? ;)
A true love story never ends




Drugi dzisiejszy zestaw, to jedno z najbardziej klasycznych i wygodnych, letnich połączeń. Bluzka z ciekawym nadrukiem, krótkie, pastelowe spodenki, czarne balerinki i w ramach dodatków czarna listonoszka, Ray-Ban'y i biżuteria z motywem serca; pierścionek i kolczyki z bladoróżowymi kamieniami.
Love is enough
 Coś dzisiaj dużo miłosnych nawiązań w moich outfits ,może przydałaby mi się moja własna ,,first love''? ;)

6 komentarzy:

  1. Mogłabyś pisać pod tymi outfitsami, gdzie można coś podobnego kupić w Polsce? Oby tylko nie było mega drogie. Z góry dziękuję. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodasz obserwatorów? Proszę a outfitsy śliczne♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw bym musiała wiedzieć jak :D Dodałam jakiś pod liczbą wyświtleń ,ale nie wiem, czy widać ;)

      Usuń
    2. Pisz, że lista obserwatorów jest prywatna ;<
      A dodać możesz tak:
      Wchodzisz w Projekt> Układ> wybierasz sobie miejsce> Klikasz 'Dodaj gadżet'> Więcej gadżetów i wybierasz obserwatorów :3

      Usuń
    3. Udało się ;) Genialna ja :D

      Usuń