piątek, 15 marca 2013

Ginger hair & Moustache

Hej ;)
  Zestaw powstał podczas słuchania Ed'a Genialnego Sheeran'a, i to on zainspirował mnie do rudych włosów w zestawie. Myślę ,że jest outfit bardzo młodzieżowy i uniwersalny. Zapewne każda z nas ma w szafie czarną marynarkę (można ją zastąpić czarnym sweterkiem), kolorowe rurki (czy też inne barwne spodnie) i wzorzysty T-shirt ,który świetnie się sprawdzi jako baza do stroju w wiosenne dni (miejmy nadzieję, że już niedługo) ;)
  Jeżeli o mnie chodzi, to strasznie podobają mi się te buty. Są cudne i uniwersalne, muszę w takie zainwestować :)

Ginger hair & Moustache


H M printed tank top
$12 - hm.com


Wallis navy jacket
wallisfashion.com


Hudson jeans
hudsonjeans.com


Betty Jackson leather shoes
$50 - debenhams.com


Roots leather handbag
usa.roots.com



Tassel earrings
boohoo.com


Black jewelry
$15 - newlook.com


Accessorize plastic jewelry
accessorize.com

4 komentarze:

  1. Sory za zaśmiecanie zapraszam na bloga
    http://onedirectionandmyworld.blogspot.com/
    P.S. będę zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę wchodzić :3 Super ;D
    Zapraszam na mój profil ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumiem tej mody na wąsy, która już chyba minęła, ale jakoś totalnie mi się nie podobał ten motyw. I bardzo dziękuję za komentarz, rozbawił mnie :D

    OdpowiedzUsuń