środa, 13 marca 2013

Powitanie ;)

  Hej! Witam was serdecznie na moim blogu związanym z modą. Światło dzienne ujrzą tu outfits stworzone przeze mnie na  polyvore oraz moje przemyślenia, uwagi i refleksje.  

Kilka faktów o mnie:
1. Mam na imię Zuzanna i w czerwcu skończę 14 lat.
2. Jestem szczęśliwą posiadaczką dwóch kotów: Rózi i Dziam Dziama (zwanego też Dziamkiem) ;)
3. Moim największym marzeniem jest wizyta w Londynie.
4. Jestem directioner ;)
5. Mój twitter: @toyta99.
6. Kocham język angielski ,za to nie cierpię niemieckiego.
7. Jeżdżę konno.
8. Lubię tworzyć outfits i wyobrażać sobie ,że za kilka lub kilkanaście lat będę tak ubrana :D
9. Czytam wiele blogów (linki, niektórych z nich →)
10. Chciałabym zostać psychologiem i otworzyć własną kawiarenkę/ restaurację.
12. Mam listę rzeczy, które chcę zrobić przed śmiercią.
13. Mam starszego o 9 lat brata.
Więcej dowiecie się o mnie czytając bloga ;)


Liczę ,na to ,że blog się spodoba i nie będę dla was uciążliwa ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz